E-BaaS: Employer Branding as a Service .
Employer branding gaat verder dan alleen een aantrekkelijk imago. Het draait om het bouwen van een authentieke, onderscheidende en toekomstbestendige identiteit van jou als werkgever.
Hoe je dat doet? Met E-BaaS helpt Successr jouw organisatie bij het aantrekken, binden en behouden van talent door een sterk werkgeversmerk neer te zetten dat echt resoneert.
Onze experts vertalen jouw bedrijfswaarden, cultuur en ambities naar een krachtig en herkenbaar employer brand. Van strategisch advies tot creatieve campagnes: wij zorgen ervoor dat jouw organisatie de juiste talenten aantrekt én behoudt.
Zo werkt E-BaaS .
Een sterk employer branding fundament is de basis voor al jouw communicatie als werkgever.
Hoe doen we dat? .
- Externe analyse: we starten met een arbeidsmarktonderzoek, het bepalen van je doelgroep en het opstellen van persona’s.
- Interne analyse: aan de hand van interviews met jouw medewerkers stellen we de Employer Value Proposition (EVP) vast.
- Identiteit bepalen: op basis van onze bevindingen formuleren we een identiteit die bij jouw organisatie past.
Het resultaat
✔ Jouw ‘why’ als werkgever.
✔ Duidelijke employer brand waarden en een krachtig merkverhaal.
✔ Een creatief concept voor zichtbaarheid (denk aan: een werken-bij website, doelgerichte campagnes en scherpe social media-posts).
Bekijk onze oplossingen voor een sterk employer brand:

Employer branding RUBIX .
RUBIX is een relatief nieuw merk in de markt en nog zeer onbekend als werkgever. Daar willen we samen verandering in gaan brengen door vanuit een nieuwe Employer Value Proposition (EVP) het verhaal van Rubix als werkgever met de wereld te delen.
Wil jij een employer brand dat talent aantrekt én behoudt? .
E-BaaS helpt je een authentiek, krachtig en onderscheidend werkgeversmerk te bouwen. Nieuwsgierig geworden? Neem direct contact op met een van onze employer branding-experts.
— Janneke van Nunen